vineri, 8 iulie 2011

Fiindca vreau si eu

Sunt inca nedumerit de ce mi-am facut acest blog.Ma gandeam de ani dar m-am tot (b)logat la gandul ca, fiind mai prostut, o sa uit detaliile de b(log) in si astfel mi-as frange glasul, fara sa imi mai pot articula gandurile.Si ar fi insemnat, implicit sa merg apoi la un (b)logoped, sa ma invete iar unde sa imi ating gandurile cu varful limbii.
L-am facut totusi impins de (b)logica ca pot si eu dar admit si faptul meschin ca vreau sa scot si bani din el postand din cand in cand un (b)logo.(B)logodnica mea s-a ofuscat teribil de teama ca o voi ignora, cuprins de (b)logoreea mea on-line si de toate tampeniile mele aferente.Asa e cand pui mai presus brambureala si hoinareala asta virtuala, fir-ar, decat o femeie care te iubeste si iti spala inclusiv rosiile de la salata.O sa iasa naspa.Sa vad, sunt curios, daca mai pup vreodata un blog job...

2 comentarii:

  1. Logodnica ar trebui sa fie mai atenta la ce-i taie logodnicului ptr. salata! :P
    Admit insa si ideea, ca ea, logodnica, sa aiba o atitudine de nepasare fata de cele ce ti se intampla!

    RăspundețiȘtergere